Lions Club Malvik har en rekke aktiviteter.

Her kan du lese litt om dem!

Vi driver sammen med LionsClub Malvik/ Saxedatter Lionsprogrammet Mitt Valg, som eies av Stiftelsen Det er mitt valg som er opprettet av Lions Norge. Stiftelsen er ansvarlig for utvikling og revidering av programmet, opplæring av profesjonelle instruktører, skolering av brukere og evaluering.

Her kan du lese mer om MITT VALG.

Lions Andeløp

Hver høst arrangerer vi andeløp i elva Homla. Inntekten går i all hovedsak til samarbeidspartnere i lokalmiljøet som korp og idrettslag. En liten del av overskuddet går inn til vår klubb og brukes på tiltak og prosjekter vi støtter.

Aktiviteter på Jøssåsen Landsby

Vi samarbeider tett med Jøssåsen Landsby, og foruten dugnadshjelp arrangerer vi Vinter- og Sommerleker med tilhørende aktiviteter, bespisning og premiering. Alltid et høydepunkt å få komme opp hit.

Lions Røde Fjær

Lions Røde Fjær er vår største landsomfattende innsamlingsaksjon og gjennomføres ca. hvert femte år.

Her kan du lese mer om vår innsamlingsaksjon

Lions Førerhundskole

I 1966 ble Norges første førerhundskole etablert av Lions. Skolen leverer 12-15 hunder i året, som er omtrent en tredjedel av landets årlige behov. Vi i Lions Club Malvik støtter førerhundskolen økonomisk sammen med mange andre Lionsklubber. Les mer om førerhundskolen på deres nettside.